Η Άνδρος στο Google Trends

Το Google Trends είναι μια δωρεάν υπηρεσία που παρέχει η Google στο κοινό για ανάλυση της δημοφιλίας όρων αναζήτησης στη δική της μηχανή αναζήτησης σε βάθος χρόνου. Ουσιαστικά
παρουσιάζει το πόσο συχνά έψαξε το κοινό στη μηχανή αναζήτηση της Google μέσα σε ένα χρονικό διάστημα. Δεν μας δίνει ακριβείς αριθμούς (πχ 1000 φορές έψαξαν για Άνδρο) αλλά παρουσιάζει τα στοιχεία σαν ποσοστά της πιο πετυχημένης περιόδου από το επιλεγμένο χρονικό διάστημα. Ακόμα και αν δεν μας παρέχωνται ακριβή νούμερα, μπορούμε βάση των ποσοστών να βγάλουμε κάποια συμπεράσματα σχετικά με το αν υπήρχε αύξηση ή πτώση στο πόσο έψαξαν οι χρήστες την Άνδρο.

Τα παρακάτω γραφήματα από το Google Trends σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν την απόλυτη αλήθεια για το πόσο “απασχολεί” η Άνδρος το κοινό, αλλά είναι μία σαφής ένδειξη βασισμένη σε πραγματικά δεδομένα.

 

Γράφημα 1
Συχνότητα που έψαξαν οι χρήστες για την Άνδρο παγκοσμίως και σε όλες τις κατηγορίες από το 2004 έως σήμερα
Υψηλότερη τιμή Ιούλιος 2018

Όπως φαίνεται από το γράφημα ο όγκος αναζητήσεων για την Άνδρο ανέβαινε σταθερά εώς το 2010. Από το 2010 εώς το 2015 υπήρξε πτώση και σταθεροποίηση ενώ έκτοτε παρουσιάστηκε σταδιακή αύξηση που οδήγησε στην πιο πετυχημένη επίδοση του Ιουλίου 2018. (Δείτε το γράφημα σε φωτογραφία)

 

Γράφημα 2
Συχνότητα που έψαξε οι χρήστες για Χώρα (μπλε), Μπατσί (κόκκινο), Γαύριο (κίτρινο) και Κόρθι (πράσινο) παγκοσμίως και σε όλες τις κατηγορίες από το 2004 έως σήμερα

Το Μπατσί έχει σταθερά περισσότερο όγκο αναζητήσεων από τα υπόλοιπα μέρη με σαφή αύξηση τα τελευταία χρόνια. Ό όγκος αναζητήσεων για το Γαύριο και τη Χώρα αυξήθηκε αισθητά τα τελευταία χρόνια ενώ για το Κόρθι παραμένει σχετικά σταθερός από το 2004. (Δείτε το γράφημα σε φωτογραφία)

 

Γράφημα 3
Συχνότητα που έψαξε οι χρήστες για Άνδρο (μπλε) και Τήνο (κόκκινο) παγκοσμίως και σε όλες τις κατηγορίες από το 2004 έως σήμερα

Από το γράφημα φαίνεται πως η Τήνος αν και βρισκόταν σχεδόν πάντα χαμηλότερα από ότι η Άνδρος έως το 2014, τα τελευταία χρόνια προηγείται σε όγκο αναζητήσεων όλο και περισσότερο. (Δείτε το γράφημα σε φωτογραφία)

 

Γράφημα 4
Συχνότητα που έψαξε οι χρήστες για Άνδρο (μπλε) και Κέα (κόκκινο) παγκοσμίως και σε όλες τις κατηγορίες από το 2004 έως σήμερα

Από τα δεδομένα φαίνεται πως η Κέα έχει αποκτήσει μεγάλη δημοφιλία από το 2017 ενώ παραδοσιακά κινούταν σε πολύ χαμηλότερα επίπεδα από αυτά της Άνδρου. (Δείτε το γράφημα σε φωτογραφία)

 

Γράφημα 5
Όγκος αναζητήσεων για Άνδρο (μπλε), Μύκονο (κόκκινο) και Σαντορίνη (κίτρινο) παγκοσμίως και σε όλες τις κατηγορίες από το 2004 έως σήμερα

Από το γράφημα είναι εμφανής η διαφορά κλίμακας της Άνδρου με αυτά τα νησιά τα οποία παρουσιάζουν αισθητή αύξηση τα τελευταία χρόνια. (Δείτε το γράφημα σε φωτογραφία)

Τα παραπάνω γραφήματα δεν αποτελούν την μοναδική απόδειξη που μπορούμε να έχουμε για το ενδιαφέρον του κόσμου σχετικά με την Άνδρο αλλά μία σαφή ένδειξη δεδομένου ότι η μηχανή αναζήτησης της Google είναι η πιο επιτυχημένη παγκοσμίως και η τεχνολογία που εμπλέκει η κορυφαία στο χώρο. Κάντε και εσείς τις δικές σας έρευνες μέσα από το Google Trends.

Μοιράσου